Szolgáltatások

A kategóriás irodaház

Ha magas színvonalú belsőépítészeti és technológiai megoldásokat, vagy költséghatékony bérlési lehetőséget keres, kínálatunkban mindegyiket megtalálja!

Konferenciaterem bérlés

D2 Irodaházunk földszintjén egy 100 m2-es, kertkapcsolatos konferenciaterem található, hangtechnikával, projektorral, 50 székkel és asztalokkal felszerelve. A teremhez kapcsolódik konyha sarok valamint ruhatár és cateringre alkalmas asztal az előtérben.

Parkolóhely bérlés

Irodaházaink és Vendel utcai ingatlanunk területén lehetőség van bérlőink számára parkolóhelyet bérelni.

Raktár bérlés

0-24 órás hozzáféréssel biztosítunk őrzött, 10-30 m2 méret közötti, pince szinti raktárterületeket.

Kiadó területek

1255 m2

Bérelhető összterület

142 m2

Szabad terület

10

Bérelhető irodaterületek száma

Épülettérkép

Válasszon szintet

1. emelet

Sajnáljuk jelenleg a szinten nincs kiadó irodánk

2. emelet

Sajnáljuk jelenleg a szinten nincs kiadó irodánk

3. emelet

Jelenleg a szinten kiadó irodáink

D20301 / 142 m2

11,5 € + áfa/m2

"A" kategóriás D2 Irodaházunk 3. emeleti, Tűzoltó utcára és belső zöld udvarra is néző, irodaterületen belül 2 különálló helyiséggel is rendelkező, erkélyes 142 m2-es területe kiadó. A szintre panoráma és normál személyfelvonó is közlekedik, az emeleten férfi és női mosdó, valamint étkező és konyha is található. Az irodaterületre/irodaházba kártyás beléptető rendszerrel lehet bejutni, pince szinten teremgarázs található, földszinten óradíjas rendszerben bérelhető konferencia terem. Közelben rengetek étterem, kávézó, irodai tevékenységet kiszolgáló üzlet található. Hosszabb távú (több éves) irodabérlet esetén kedvezményt tudunk adni a bérleti díjból. Keressen minket, szívesen bemutatjuk Önnek személyesen is kínált irodaterületet és az irodaházat! Elérhetőségünk: info@dobosingatlan.hu

Ajánlatot kérek

Dobos Renáta +36 20 280 3667

4. emelet

Sajnáljuk jelenleg a szinten nincs kiadó irodánk

Ajánlatot kérek

Dobos Renáta +36 20 280 3667

5. emelet

Sajnáljuk jelenleg a szinten nincs kiadó irodánk

Ajánlatot kérek

Dobos Renáta +36 20 280 3667

Konferenciaterem bérlés

30 € + áfa/óra

D2 Irodaházunk földszintjén egy 100 m2-es, kertkapcsolatos konferenciaterem található, hangtechnikával, projektorral, 50 székkel és asztalokkal felszerelve.
A teremhez kapcsolódik konyha sarok, valamint ruhatár és cateringre alkalmas asztal az előtérben.
A terem rendkívül kedvezményes formában akár napi vagy óradíjas rendszerben is bérelhető.

A konferencia terem oldalsó üveg ajtajai a belső parkosított udvarra nyithatóak, így félig szabadtéri, félig zárt rendezvények is megrendezhetőek a területen. Termünk otthont adott már sajtónyilvános céges bemutatkozó rendezvénynek, workshopnak, kiállításnak, karácsonyi céges ünnepségnek, partnertalálkozónak, oktatási vizsganapnak, vagy akár társasházi közgyűlésnek is.

Ülőhelyek száma: 50

Parkolóhelyek

Irodaházaink és Vendel utcai ingatlanunk területén lehetőség van bérlőink számára különféle járművek számár parkolóhelyet bérelni:

 

  • Dobos Ház belső udvarában személygépjárművek és motorok számára

 

  • a D2 Irodaház teremgarázsában személygépjárművek számára

 

  • a Vendel utca 18. szám alatti, felszíni parkoló területén személygépjárművek és kisteherautók számára

 

Nézze meg a területeket a mellékelt fotókon és kérjen bővebb tájékoztatást a részletekről!

D2 Irodaház teremgarázs

80 € + ÁFA/hónap

Dobos Ház

55,5 € + ÁFA/hónap

Vendel utcai parkoló

50 € + ÁFA/hónap

Technikai paraméterek

Technikai paraméterek

Zöld technológiák
  • természetes megvilágítású, nagy ablakfelületű napfényes irodák
  • energiahatékony világítótestek, alkonykapcsolók, jelenlétérzékelők alkalmazása
  • csomagolási hulladék (papír, karton) szelektív gyűjtés
  • ingyenes bicikli tároló, bérelhető motorparkoló helyek
  • öntözőrendszer az udvarokon és parkosított teraszokon
Technikai, műszaki paraméterek
  • 32 db kamerából álló térfigyelő rendszer
  • tűzjelző és behatolásjelző rendszer
  • videókaputelefon rendszer a belépési pontokon
  • mágneskártyás beléptető rendszer
  • fan-coil rendszer hűtő-fűtő rendszer
Szolgáltatások a közelben
  • rengeteg étterem, pub, kávézó, cukrászda, szendvicsező, pizzéria, kézműves hamburgeres, menüs étkezde, stb. 1-2 perc sétatávra
  • számos zöld terület, park, belső udvaros közösségi, beülős hely a környéken
  • Corvin Pláza, szupermarketek, írószerbolt, barkácsbolt, kulcsmásoló, fénymásolós, posta, gyógyszertár, ATM automaták gyalogtávra
  • egyetemi (SOTE) vonzáskörzet
Épület nyújtotta szolgáltatások
  • 0-24 órás videókaputelefonos biztonsági szolgálat, non-stop nyitva tartás hétvégén és ünnepnapokon is
  • 0-24 órás ételkiszállítási küldemény és csomagkezelés a központi recepción a hét minden napján
  • ingyenes teremgarázs parkoló bérlői vendégek részére
  • 50 fős konferenciaterem napi vagy óradíjas bérlési lehetőség
  • akadálymentesített épület (dupla lift), mozgássérült mosdó a földszinten
  • minden szinten kialakított szerver szobák, egyedi mérésű hűtéssel
Egyéb épület jellemzők
  • nyugalmas környezet a parkosított belső kertben,
  • csendes belső udvarra néző teraszok,
  • akár tartósan is bérelhető privát tetőterasz
  • egyéni villamos fogyasztásmérők és TELMET rendszer
  • dupla lift, melyből az egyik utcára néző panoráma lift
  • konferenciaterem a belső udvarral összenyitható, így év végi rendezvények, céges rendezvények tarthatóak a területen

Felkeltettük az érdeklődését?

Az alábbi gombra kattintva lépjen velünk kapcsolatba, néhány órán belül keresni fogjuk!

Ajánlatot kérek